Friday, March 6, 2009

Ape korang taw pasal 12 Mac 2009???

Ni la die.. korang ni.. Bile dengo aje 12 Mac... Budak2 yg amek SPM 2008 ni start resah.. Aduyai... mmg la result keluar ari 2 pun.. Tapi, ade gak bende2 laen yang ade pade tarikh 2.... Jom tgk ape yang ade pade hari Khamis 12 Mac 2009 ni....

1. Result SPM yg korang tertunggu-tunggu... KORANG la... Aku X!! Aku tunggu bende laen.. haha!!

2. Ni yang aku tunggu... AKHIRNYER, seluruh dunie akan membuat tayangan serentak cerite lagenda anime jepun DRAGONBALL EVOLUTION... Ni dragonball nie dah kire otai dah nie... Aku membesar ngan dragonball.. Asal weekend aje terllenang kat depan tv pukul 9.30 tv2!!! melekat beb... Sampai 2005, criter ni pun abes... AKU X LEYH MISS MOVIE DIE...

3. 12 Mac ni.. ade pasar khamis kat tmpt aku, haha, Kat sitiawan.. Memang kene la.. Mmg setiap ari khamis ade pasar khamis kat situ.. Aku pun selit la...

4. Macam x biase la plak, 12 Mac ni malam Jumaat, ade majlis baccan yaasin la.. Haha, mesti ade org yg x taw nie!!

5. Yang paling penting.. Korang x kesah pun pasal ni.. Aku jer yang kesah!! sbb 12 Mac ni B'day aku.. haha, Ngeh2... Promote diri plak.. BOOOO!!! ehhehe..

Itu la.. Byk lagi event yang akan berlaku pade 12 mac ni... Kalo ade sesape nk tambah.. bagitaw la yer!!

4 comments:

ninja berbasikal said...

moga result spm ko jd hadiah bday terbaik bo!

Syafiq.Khairil said...

make it history bo!

kyra said...

ada ada. American Idol ! =D

wans said...

ade ade.aku bwk kek karang tuk ko